Darmowy produkt do każdego zamówienia
NOW Foods suplementyNOW Foods: Jakość w suplementach!Kupuj
Poniżej przedstawiono ogólne warunki BONO. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące tych warunków, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
W niniejszych ogólnych warunkach poniższe terminy są używane w następującym znaczeniu, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.
BONO: podmiot ustalający niniejsze ogólne warunki.
Klient: osoba fizyczna, która nie działa w ramach wykonywania zawodu lub prowadzenia działalności gospodarczej i zawiera umowę z BONO.
Te warunki mają zastosowanie do każdej oferty, wyceny i umowy między BONO a klientem, do których BONO te warunki zastosowało, o ile strony wyraźnie i pisemnie nie odstąpiły od tych warunków.
Niniejsze warunki mają również zastosowanie do umów z BONO, do realizacji których muszą zostać zaangażowane strony trzecie.
Wszelkie odstępstwa od niniejszych ogólnych warunków są ważne wyłącznie wtedy, gdy zostały wyraźnie uzgodnione na piśmie.
Prawo odstąpienia od umowy: możliwość klienta do odstąpienia od umowy na odległość w okresie odstąpienia.
BONO to nazwa handlowa BONO B.V., z siedzibą pod adresem Westeinde 110, 1511 MA Oostzaan, Holandia. BONO B.V. jest zarejestrowana w Izbie Handlowej pod numerem KvK 74636391, numer VAT NL859976026B01. BONO jest dostępne pod adresem e-mail info@bonozdrowie.pl.
Oferowane artykuły są przedstawiane i/lub opisywane na stronie internetowej oraz w ofertach pisemnych w sposób jak najbardziej przejrzysty i zawierają właściwości określone w ofercie BONO.
Wszystkie obrazy i dane specyfikacyjne w ofercie są orientacyjne i nie mogą stanowić podstawy do odszkodowania lub rozwiązania umowy.
Zdjęcia produktów są wiernym odwzorowaniem oferowanych produktów. BONO nie gwarantuje, że przedstawione opakowania będą dokładnie odpowiadać opakowaniom produktów.
Na stronie internetowej wyraźnie wskazano, jakie zobowiązania finansowe klient ponosi w związku z zakupem oraz jakie są jego prawa i obowiązki, jeśli zdecyduje się na ofertę.
BONO ma prawo do zmiany i dostosowywania oferty.
Umowa zostaje zawarta w momencie akceptacji przez klienta oferty i spełnienia warunków określonych w ofercie.
BONO realizuje dostawy zgodnie z informacjami przekazanymi przez klienta podczas składania zamówienia. Klient jest odpowiedzialny za podanie poprawnego adresu dostawy oraz zamówienie odpowiednich produktów.
Bez względu na wybraną przez klienta metodę płatności BONO zastrzega sobie prawo do nieprzeprowadzenia zamówienia lub wykonania go w późniejszym terminie.
Wszystkie ceny są podane z zastrzeżeniem błędów drukarskich i edycyjnych. BONO nie ponosi odpowiedzialności za skutki takich błędów. W przypadku błędów BONO nie jest zobowiązane do dostarczenia produktu po nieprawidłowej cenie.
BONO dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane jak najszybciej. Jeśli dostawa zostanie opóźniona – z powodu chwilowego braku towaru lub innych przyczyn – lub jeśli zamówienie nie może zostać zrealizowane w całości, klient zostanie o tym poinformowany w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia. W takim przypadku klient ma prawo do bezpłatnego rozwiązania umowy. Klient nie ma prawa do odszkodowania.
Za miejsce dostawy uznaje się adres podany przez klienta.
Wszystkie terminy dostawy są orientacyjne. Klient nie może wywodzić żadnych praw z przekroczenia wskazanych terminów. Przekroczenie terminu nie daje klientowi prawa do odszkodowania.
W przypadku rozwiązania umowy zgodnie z ustępem 1 tego artykułu BONO zwróci kwotę zapłaconą przez klienta w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od rozwiązania umowy.
W przypadku, gdy dostawa zamówionego produktu okaże się niemożliwa, BONO podejmie starania, aby zapewnić produkt zastępczy. Klient zostanie o tym poinformowany w sposób jasny i zrozumiały przed dostawą. Prawo odstąpienia od umowy nie może być wyłączone w przypadku produktów zastępczych.
Darmowy produkt do każdego zamówienia
Otrzymuj ekskluzywne oferty, aktualizacje o najnowszych suplementach i wskazówki ekspertów, aby osiągnąć swoje cele.